FW Mod Greek Firmware

Maddoctor

Καλησπέρα στην ομάδα ενώ έχω κάνει τα βήματα όταν πάω να αμοίξω το αρχείο του greek firmware δε με αφήνει να το ανοίξω με το gadgetbridge και μου ανοίγει το playstore...καμιά ιδέα?
Please write in english. You must associate the file with gadgetbridge.

Maddoctor

Παιδιά έκανα έγγατασταση αλλά δεν αλλάζει το μενού τα ελληνικά βγήκαν αλλά έχει κολλήσει και βλέπω μόνο την ωρα
Please write in english. This is not a greek forum. You installed the greek firmware, how? You used gadgetbridge or other app? Did you got any error messages while updating?

tsavi

Καλησπερα παιδια!Εκανα την αλλαγη σε ελληνικα αλλα μετα δειχνει μονο την ωρα!Εχουν χαθει τα υπολοιπα μενου!Ξερετε τι μπορω να κανω τωρα?
Ευχαριστω!

Maddoctor

Καλησπερα παιδια!Εκανα την αλλαγη σε ελληνικα αλλα μετα δειχνει μονο την ωρα!Εχουν χαθει τα υπολοιπα μενου!Ξερετε τι μπορω να κανω τωρα?
Ευχαριστω!
How you installed the greek firmware and what version of mi fit you use, from itechnews.gr or from playstore?

tsavi

How you installed the greek firmware and what version of mi fit you use, from itechnews.gr or from playstore?
followed the instractions(with the help of GadgetBridge app)
I use the 3.4.6 version of mi fit, downloaded from playstore!
Should I unpair my mi band and re install the app?
Thanks for the response!

Maddoctor

followed the instractions(with the help of GadgetBridge app)
I use the 3.4.6 version of mi fit, downloaded from playstore!
Should I unpair my mi band and re install the app?
Thanks for the response!
Delete the app from playstore only and install the one from itechnews.gr

platontw

Καλησπέρα παιδιά,
Κατ'αρχάς συγχαρητήρια για την δουλειά που έχετε κάνει και κάνετε. Μπράβο σας.
Έχω κάποιες απορίες-ερωτήσεις μόνο για την εγκατάσταση. Διάβασα και τα προηγούμενα σχόλια.
Είναι προτιμότερο να υπάρχει η ελληνική έκδοση του mi fit αντί του playstore ώστε να λειτουργήσει το ελληνικό firmware; Ρωτάω πιο πολύ επειδή ανά διαστήματα το mi fit κάνει updates και πιθανόν να το επηρεάσει.
Αν η γλώσσα του κινητού είναι στα αγγλικά.. Θα λειτουργούν σωστά οι χαρακτήρες στο mi band (αν επηρεάζεται δηλαδή);

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Maddoctor

Καλησπέρα παιδιά,
Κατ'αρχάς συγχαρητήρια για την δουλειά που έχετε κάνει και κάνετε. Μπράβο σας.
Έχω κάποιες απορίες-ερωτήσεις μόνο για την εγκατάσταση. Διάβασα και τα προηγούμενα σχόλια.
Είναι προτιμότερο να υπάρχει η ελληνική έκδοση του mi fit αντί του playstore ώστε να λειτουργήσει το ελληνικό firmware; Ρωτάω πιο πολύ επειδή ανά διαστήματα το mi fit κάνει updates και πιθανόν να το επηρεάσει.
Αν η γλώσσα του κινητού είναι στα αγγλικά.. Θα λειτουργούν σωστά οι χαρακτήρες στο mi band (αν επηρεάζεται δηλαδή);

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
It is better to use the Greek mi fit in order not update automatically your firmware and becomes chinese. There is an english version of mi fit with weather notifications in english at itechnews.gr

platontw

It is better to use the Greek mi fit in order not update automatically your firmware and becomes chinese. There is an english version of mi fit with weather notifications in english at itechnews.gr
Thank you for responding so quickly.
Can you please tell me if the English version supports Greek language? I'm interested in notification messages to appear in Greek.

silver

I have the Greek 1.5.0.2 firmware with Maddoctor's Mi Fit app and the "Find device" does not work. Any ideas?

GiannhsRV

παιδια εβαλα την ελλινικη γλωσσα.. μετα με πεταξε παλι στα κινεζικα οταν συνδεθηκα στο mi fit
τι κανω?

Trusted Store

Members online

No members online now.

Our Telegram Channel

Which color of official strap would you like to buy for your Mi Band 3?

• Black

Votes: 2,154 52.8%
  • Deep Blue

Votes: 1,197 29.4%
  • Redish Orange

Votes: 727 17.8%

Forum statistics

Threads
Members
Latest member
CVFS